Choklad färgad ansiktsmask & heldag på stan

Just nu har jag tvättat bort min ansiktsmask, som va helt brun! Såg nästan ut som chokladmousse och luktade precis så, choklad alltså. Så nu känner jag mig len i hela ansiktet. Underbart! Och ur mina nya högtalare kommer Hide and Seek - Imogen Heap. Jag skulle precis prova hur högt ljudet kunde bli. Och hej dundrar! Ljudet va det inget fel på. Det tyckte inte min mamma heller, spritt språngande galen bankar hon på min dörr att jag ska sänka. Men bara för att reta henne lite så höjde jag ännu ett snäpp. Fast det uppskattades dock ännu mindre, så jag fick helt enkelt stänga av.

Dagen spenderades på stan. Där jag köpte mig ännu en klänning. Jag kan helt enkelt inte få nog av dom! Så nu har jag beslutsångest, jag vet inte vilken av dem jag ska använda på nyår. Jag får helt enkelt ta på mig båda två! Ja, så får det bli. Jag köpte även en ny kofta, spray, mousse och strumpbyxor. Jag har även hunnit med att laga min andra klänning som tyvärr gick sönder. Eller det är väl bäst att jag säger att erika gjorde väl kanske det mesta av jobbet. Men jag assisterade! Det är det viktigaste! Senrae tog jag och erika oss en riktigt lång promenad, riktigt härligt, men gudars vad kallt det va! och halt, jag kände mig som en gammal tant som inte kunde stå på sina ben. Men jag hade turen med mig idag, jag halkade aldrig på rumpan. tur det.

Ikväll körde min syster iväg mig till Elina en sväng. Där vi kröp ner i hennes säng och kikade på vänner. Vi hade även laddat upp med en skål med godis. Det är ju trots allt lov. Efter några timmar hämtade hon mig, det är allt tur att man har syster hemma så man slipper ge sig ut för att cykla hem i kylan.

Juste, för er som är intresserade så vann AIK igår med 7- 4 mot Warberg. Jag skrek som en stucken gris i mitt rum. Man måste ju få ut sin glädje på något sätt. Men Erika blev dock inte lika glad(hon håller alltså på Warberg) efter som AIK slår Warberg stort för andra gången i rad. Men det är så det är, vissa är helt klart bättre än andra ;D

over and out
/ LinaBeijer

Kommentarer

Släng in en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0