En vanlig Onsdag

Nu har jag vart riktigt dålig på att skriva i min blogg. Men det har faktiskt vart rätt mycket just nu, speciellt i skolan. Det är inlämningar och prov på allt nu innan jul. Inte kul alls! Just nu sitter jag och pluggar engelska, eftersom jag har prov på fredag. Jag hade tänkt att slänga upp lite bilder sen i lördags, men jag sitter tyvärr inte vid den datorn just nu. Jag hinner kanske slänga upp dom efter min träning, ska försöka hinna med det också. Annars så gör jag det imorn.

Nu ska jag fortsätta att kämpa med min engelska och sen iväg till träning.

over and out
/ LinaBeijer

Kommentarer
Postat av: mamma

Vart tog bilderna vägen?

2009-12-03 @ 06:35:01

Släng in en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0