Göteborg & trasiga klänningar

Nu har jag inte skrivit på ett tag, eller jag skrev ett himla långt inlägg precis men jag råkade radera allt. Jag säger då det, jag och datorer går inte ihop. Antingen har dom något emot mig, eller så är jag bara allmänt dum, jag tror dock mer på det sista.
Innan jag råkade radera allt hade jag skrivit ett långt och fint inlägg om min helg, men nu orkar jag faktiskt inte göra det igen, eller jag hinner inte. Ska nämligen iväg på träning om 15 min. Så nu glöder fingrarna över tangentbordet. Nåväl, i lördags va det göteborg som gällde med tjejerna. Det va riktigt kul att komma iväg från Lidköping en sväng. Vi hade iallfall super kul! Vi åkte ju dit för att in handla oss lite julklappar, men istället kommer alla fyra hem med var sin nyårsklänning i bagaget. Jag fick tag på en julklapp och den är till min syster.
Jag är iallafall jätte nöjd över min klänning, även om den inte är hel än... det behöver vi inte gå in närmare på. Elina kom iallafall hem med tre paket! inte dåligt det. Jag får helt enkelt ge mig ut här hemma och köpa lite fin fina saker.  Senare på kvällen var det ju då lussebandy. Vi klädde ut oss till militärer, eller det va meningen att vi skulle klä ut oss till det iallfall. Jag hade iallfall en jätte rolig kväll med trevligt folk. Ett plus va ju att vi gick vidare, men vi behöver inte gå in närmare på det heller (: Utan nu ska jag ge mig ut i kylan och trampa iväg till träningen.

over and out
/ LinaBeijer


jag satt och pratade med elina över skype en kväll, då jag passade på
att ta en mycket fin bild! (:


Kommentarer

Släng in en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0