Julgodis & Innebandy match

Nu sitter jag nere i köket och tittar på när mamma bakar julgodis, riktigt underhållande faktiskt och det luktra ju så gott! :D  Snart bär det av till idrottenshus för innebandy match, det kan bli en riktigt spännande match eftersom våran målvakt är ute på vift. Kanske blir jag som får ställa mig i mål? Det får man ju bara inte missa! Men man får hoppas att det inte bli så, för då kommer bollarna bara rulla in i mål. Matchen börjar föresten 12.45 om det är någon som är sugen på att titta :) Efter det bär det av till jobbet för att jobba i fyra timmar, det ska faktiskt bli kul, ja ni hörde rätt jag tycker att det ska bli kul att jobba på en Lördagkväll!

Nu ska jag springa upp och hoppa in i duschen, sen ska jag övningsköra till idrottenshus. Jag har ju inte kört på jätte länge, så detta kan bli en upplevelse! (:

over and out
/ LinaBeijer

Kommentarer

Släng in en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0