Julgran & Julesång

Hejåhå, nu har jag precis pyntat granen med min syster. Det känns skönt att kunna skriva att hon är hemma. För det är just vad hon är, vi hämtade henne igår på flygplatsen vid elva tiden. Jag trodde aldrig att man kunde bli så glad när man såg en människa. Det var nätt och jämt att hon klarade stå kvar på marken när jag sprang fram och kramade henne. Saknad fanns det iallfall ingen brist på.

Juste, tillbaka till granen. Vi satte iallfall på julmusik på högsta nivå och började pynta. Men som vanligt är det alltid någon som kommer och ändrar på det jag gjort. Det jag vill ha i granen vill ingen annan ha i granen, så har det visst alltid varit och kommer nog alltid att va. Men jag har bestämt mig, mästa år är det Lina som går ut i skogen och hugger ner en egen gran! Då får jag pynta hur mycket jag vill och som jag vill! Så det så. Efter granen satte vi oss ner för att slå in lite julklappar, det va då jag insåg att jag inte ens har köpt mer än hälften av alla julklappar! Vad har jag hållt på med egentligen? Imorn är det jag som ger mig ut och köper massor med julklappar och inte till mig själv den här gången!

Nu börja jag visst gäspa jätte mycket, ett bra tecken på att det är dags för att krypa i säng.

over and out

/ LinaBeijer


Kommentarer

Släng in en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0