Jullov & Friskis och Svettis

Ääääääntligen var det jullov! Mycket efter längtat. Nu gäller det bara att hitta på saker som man kan fylla upp det med, men det ska nog gå hur bra som helst. Dagen började med att vi hade en egen liten avslutning i gympa hallen. Det va mycket mysigt. Bara att det va nu våra bugg talanger sattest på prov. Jag kan ju säga direkt att jag har ingen talang, i så fall ytterst lite. Efter skolan åkte jag iväg för att träna på gym. Jag börjar bli riktigt stark faktiskt, enligt mig själv iallafall.

Det blir ett väldigt kort inlägg idag, för jag är så sjukt trött. Jag hade tänkt att krypa ner i sängen och sätta på en Beck film. Kan bli mysigt.

over and out
/ LinaBeijer


Kommentarer
Postat av: erika

Faktum är att jag letade efter alla mina beck filmer förut, men nu kan jag nog ge upp. Kom på att du hade lånat dem ;)

2009-12-23 @ 19:01:32

Släng in en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0