Söndag Eftermiddag

äntligen har jag kommit upp ur sängen. Det blev en lång natt igår. Jag somnade nog inte förens klockan fyra, det är alldeles för sent för en liten tjej som jag! Kvällen/natten va händelserik, både positivt och negativt. Jag tror inte att jag går in mer på det, utan på malins födelsedags firande! Det blev lyckat! och hon blev så glad för min och elinas present. Det va roligt! Vi hade gjort om ett paraply till ett spökparably, sen hade vi hängt massa paket, klubbor och trosor i det. Vi hade faktiskt spindelnär och spindlar också :) Vi hade gjort i ordning tacopaj och till efterrätt hade vi gjort små spöken, jätte mysigt va det!

Idag är det match som gäller, jag känner att jag är lite smått seg för det. Men vi får väl hoppas att jag piggnar till lite. Jag har ännu inte kommit på hur man gör med klockan. Den sitter ju inte i mitten! Jag blir galen på den.
Nu ska jag lägga mih i sängen och forsätta med det jag gjorde innan, absolut ingenting.

over and out
/LinaBeijer

Kommentarer
Postat av: mamma

Duktigt städat av er efter festen, Det gjorde ni bra. Mamma

2009-11-01 @ 16:18:40
Postat av: Lina

tack mamma! :D

2009-11-01 @ 21:44:33

Släng in en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0