Farsdag & Spotify

Just nu sitter jag och drogar musik. Men denna gången är det inte min gråtmusik - lista. utan jag lånar min vän erikas lista - simply the best! Ja, ni hör ju bara på namnet.
Idag är det ju fars dag också. Men jag kan ju tyvärr inte fira mina pappa, efter som han befinner sig på andra sidan jordklotet, i kina. Ja, familjen Beijer är verkligen utspridd över hela världen, min syster är i Kanada, pappa i kina och jag och mamma får va kvar i sverige, lidköping, majåker och slutligen vältgatan i mitt rum om det ska va perfekt. Men jag ringde ett samtal till kina och sa grattis. Vi får skjuta upp fars dag tills imorn istället, för då kommer han hem, då ska jag försöka laga något gott, om jag nu hinner (: annars får vi hitta på något annat :)
Nu ska jag får köra till götene, men mamma tyckte att vi skulle träna lite innan vi gav oss ut på det stora vägarna. Men dte har hon väl rätt i, jag vet inte om jag skulle våga åka med mig själv om det va jag som körde.

over and out
/ LinaBeijer



all fokus på dig idag farsan!


Kommentarer

Släng in en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0