Julsprängda högtalare & individuella val

just nu är julmusik som spränger ut ur mina högtalare. jag längtar sjukt mycket till jul, det är inte möjligt. Om jag hade haft tid, hade jag bakat pepparkakor till helgen, men det får väl vänta till andra advent kanske. Det är redan första advent på söndag! Hemskt vad tiden går snabbt, va det inte sommar nyss? Iväg med alla sommar tankar och fram med all julkänsla! Nu ska jag få fram all julstämning jag kan. Jag har fått en favorit låt när det gäller julmusik, ni vet den där dom sjunger; Tomten jag vill ha en riktig jul, en sån som har när man är liten.

Nu får jag ta och lugna ner mig lite. I skolan kom det en man(gubbe) och pratade med oss om individuella val, efter som jag ska hoppa av innebandy gymnasiet så gäller detta även mig. Jag bestämde mig för att hoppa av trots allt, jag tyckte helt enkelt inte det va så värst kul att träna med alla killar(inget illa menat). Men nu har jag lite smått panik, för jag vet ju inte vad jag ska välja!! Jag funderar på Psykologi, Design eller Människan socialt kulturellt. Jag får nog ta och ringa till syster min så får hon hjälpa mig

Hoppsan, nu kom Elina in skuttande i mitt hus, så jag får nog ta och runda ner.

over and out
/ LinaBeijer


Kommentarer
Postat av: eriika

kolla dom fina jullåtarna i din spellista ;)... juste design tkr inte jag är nåt vidare kul, fast du kanske tkr de, men jag läser de nu o de är inte allls så kul som de låter :)

2009-11-24 @ 20:12:56
Postat av: eriika

kolla dom fina jullåtarna i din spellista ;)... juste design tkr inte jag är nåt vidare kul, fast du kanske tkr de, men jag läser de nu o de är inte allls så kul som de låter :)

2009-11-24 @ 20:13:15
Postat av: erikalennartsson

kolla dom fina jullåtarna i din spellista ;)... juste design tkr inte jag är så kul, läser de nu.. :/ fast de kanske du tycker, vad vet jag :)

2009-11-24 @ 20:15:25
Postat av: erika

kolla dom fina jullåtarna i din spellista ;)... juste design tkr inte jag är så kul, läser de nu.. :/ fast de kanske du tycker, vad vet jag :)

2009-11-24 @ 20:16:24
Postat av: erika

kolla dom fina jullåtarna i din spellista ;)... juste design tkr inte jag är så kul, läser de nu.. :/ fast de kanske du tycker, vad vet jag :)

2009-11-24 @ 20:16:29
Postat av: erika

hahah oj här blev de många kommentarer xDDDD

2009-11-24 @ 20:17:53
Postat av: Lina

haha, jag hittar inga jullåtar där :(

2009-11-25 @ 22:12:05
Postat av: erika

joo, jag la till nån opera jullåt o nån mer på din spellista ;)

2009-11-26 @ 20:25:07
Postat av: Lina

vilken av dom? :)

2009-11-27 @ 08:45:36

Släng in en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0