ogjord historia & skrattanfall

Fy Lina, fy fy fy! Jag hade ju lovat mig själv att börja med min Historiauppsats idag, men inte då. Jag åkte på bandy istället (som jag är så himla intresserad av). Men jag får väl skylla mig själv och sitta hela eftermiddagen och kvällen imorn istället, jippie.

Dagen har annars varit rätt lugn. När jag kom hem efter skolan la jag mig i soffan och somna i två timmar! herre min jesus, det visar på att jag går och lägger mig alldeles för sent. Men det har jag bestämt att det ska bli ändring på det! När jag väl vaknat kom erika hem till mig en sväng. Set blev en del skrattattacker, vad vi skratta åt kommer jag faktiskt inte ihåg, men kramp i magen fick jag iallfall. Sen får jag ett telefonsamtal av Elina, jag vet inte riktigt om varken hon eller johan förstod vad jag sa. Men iallfall, hon kom hit och vi åkte iväg på Villa. Det va väl en spännande match, säger jag som inte kan ett dugg om bandy! Jag vet iallafall att det går ut på att man ska göra mål, det är väl tur det. Efter att ha träffat mycket trevligt folk gick vi vidare till donken. Men när vi suttit där ett tag ser vi att klockan redan är tio i nio! Desperata hemmafruar börjar ju klockan nio. Nästan lika desperata som fruarna cyklade vi hem i regnet. På vägen hem mötte vi på en arg gubbe, vi råder han att äta mer pepparkakor så han blir snäll till jul.

Nu sitter jag och lyssnar på musik, inget roligt går det på tv. Och klockan bara springer iväg! Va det inte jag som skrev nyss att jag skulle börja lägga mig tidigt? klockan börjar närma sig halv tolv, bra början Lina. Jag behöver min syster, du får allt komma hem och hålla lite koll på mig! Tro dte eller ej, men jag saknar faktiskt ditt tjat, min lilla extra mamma (: Det va allt tur att du fick träna på mig innan du flög iväg hela vägen till Kanada, nu har du ju lite kunskaper iallafall.

Nä, nu får jag ta mig i kragen och hoppa i säng, det är ju faltiskt en dag imorgon också.

over and out
/ LinaBeijer


Kommentarer
Postat av: sooofia

har du femte säsongen av desperata hemmafruar?

2009-11-19 @ 17:47:21
Postat av: sooofia igen

vad tusan gör du uppe så sent???????????????????

2009-11-19 @ 19:45:04
Postat av: Lina

nej men jag har bestämt att jag ska få den i julklapp. jag samlar ju på dom lixoooom :D

jag gjorde ju historia ju!

2009-11-20 @ 16:52:19

Släng in en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0