äventyr i grästorp & jobbiga tanter

Idag har jag och min mamma vart och utförskat grästorp! I självaverket åkte vi dit för att hitta lite skor och jackor. Det finns en affär i grästorp som heter smått& gott, ni kanske har hört talas om den?
Om ni funderar på att åka dit, så akta er för en tant som jobbar där! Ni kommer inte komma ut ifrån affären levande kan jag säga er!
okej, jag överdriver lite kanske. Men hon är verkligen hemsk! Så fort man tar i något är hon där med massa mössor, skor, jackor och andra kläder.
Men det blev ett par skor för min del och en jacka. Men jackan köpte vi dock här i stan.

Nu har jag precis ätit pastasallad och ska åka iväg en sväng till edin hade jag tänkt.
Min syster ringde precis ifrån Canada!! När jag pratade med henne så insåg jag hur mycket jag saknar henne!
Hon berättade om yoga, barnen och massa annat! Hon har visst blivit galen i yoga. Det trodde man inte. Jag trodde att jag hade en syster som va galen i balett & rosa klänningar. Men balett & yoga kanske hör ihop på något sätt?

Nu ska jag ta på mig min nya, varma jacka och cykla iväg.
Det är dags för fredags mys ;)

/ Lina Beijer

PS. Sofia, jag lägger ut receptet på playdo ( stavning? ) imorn, puss<3

Kommentarer

Släng in en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0