Härliga höst färger

Förlåt förlåt förlåt, för att jag inte har skrivit så värst mycket på den sista tiden. Men nu ska jag ta mig i kragen och försöka att bli bättre! Jag ska skriva så tangenterna brinner. Eller inte ordagrant, för då kan jag ju inte skriva mer.
Just nu sitter jag och tittar på ett program där en man blivit släpad av av en buss. De ser inte så mysigt ut. Stackars lilla man, vad man kan göra för den man älskar. För det va preci något sånt han gjorde. Han räddade någon han älskade och satte sig själv i den där situationen. Inte för att jag vet hur han hamnade där direkt..
Idag har jag bara tänkt att slöa i soffan, som jag redan har gjort i snart tre timmar. Snart röttnar jag i den här soffan om det inte blir lite förändring.

Jag önska att jag hade massor i skolan så jag kunde dränka mig i läxor( konstigt?, jo jag vet) då hade jag iallafall något som jag kunde tänka på och lägga ner min tid på. Nu sitter jag bara och väntar på träningar och tv program. Jag funderar på att gå upp på mitt rum och plocka i ordning på alla mina kläder, endast för att ha något att sysselsätta mig med.
Som tur är så har jag sånna underbara vänner som underhåller mig lite i mellan åt (:

Nu ska jag gå ut på en höst promenad i skogen bland alla härliga höst färger :)

over and out
/ LinaBeijer



jag måste bara säga att jag saknar min syster väldigt mycket <3


Kommentarer
Postat av: soooooooooooooofia

och du har en syster som älskar di i all oändlighet! jag vill att du ska komma och krama mig!

2009-10-14 @ 02:44:31
Postat av: Lina

jag är på väg! <3

2009-10-15 @ 17:25:43
Postat av: sooooooooooofia

är du? en update vore förresten på tiden va?!

2009-10-15 @ 17:36:02

Släng in en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0