Avundsjuka & nöjda miner

min syster ska åka till L.A, min syster ska åka till L.A... Det är det enda som åker runt i mitt huvud just nu. Som lillasyster är jag otroligt avundsjuk! Precis som när vi va små, och jag hade redan ätit upp mitt godis och du hade ditt kvar, då va jag avundsjuk! och nu är jag avundsjuk! jag vill också följa med, jag vill jag vill jag vill! Men jag är glad för din skull Sofia, att du ska få uppleva detta äventyr :)
Själv gör jag ingenting på mit höstlov, jag saknar fortfarande lite värme och sol. Men värme fick jag känna på i mitt rum i natt när vi satt med våra datorer. Det va verkligen som en bastu där inne! Jag överdriver inte ett dugg!

Idag åkte jag fram till stan en liten sväng med Erika. Då hittade jag en jätte snygg klänning! Som om inte jag redan har nog med klänningar i min garderob. Men jag inhadlade mig en ny klänning för 300 kr, och jag är super nöjd över mitt köp! :)
Nu ska jag och mamma laga lite god mat, sen ikväll ska jag spela sims tre och kolla på desrata hemmafruar:)

over and out
/ LinaBeijer

Ps. min dator tappar bokstäver om det skulle fattas lite här och var.


Kommentarer

Släng in en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0