VG & Glass i stora lass!

Jag tycker faktiskt att min syster Sofia är riktigt dålig på att kommentera min blogg!
Hör du det! Kommentera bättre så man får höra något från dig!
Jag kom precis hem ifrån skolan/stan. Nu sitter jag och lyssnar på spotify och äter tuggumi. Äter tuggemi(?), det är precis vad jag gör. Jag har en tendens till att svälja alla efter två minuter.. Mamma säger att det inte är bra för magen, men jag känner ingen skilnad? Jag va och köpte marrängswiss i affären och ska nog lägga mig ner i soffan en stund och äta det istället.

Idag i skolan har det inte hänt så värst mycket. Vi fick reda på vårat historia prov. Jag fick VG! du såg rätt mamma, jag fick faktiskt VG! trodde du inte va? Förutom det fick vi skriva en uppsats på engelska om plastik operation, det tycker jag va lite svårt. Efter som jag inte är så haj på engelska. Och det va ju en argumenterande teskt man skulle skriva också, så lite klusigt va det allt kan jag medge.
Något som va rätt unikt va att jag trilla av en stol tre gånger på en dag! Måste va något med att stolar vill jävlas med mig. Två gånger gjorde jag det rätt så diskret och snyggt. Men den tredje gången inne i ett grupp rum föll jag pladakst på rumpan! Inte nog med det, det satt lite människor utanför som såg detta. Det kunde lika gärna stått klant i pannan på mig. Men jag roade nog Emina iallafall, för hon skrattade ett tag där efter.
Isabella åkte iväg till Turkiet idag, hallå? ta med mig va?! Lite för orättvist tycker jag allt. Bella, du får helt enkelt ha det underbart och tänka på mig här hemma i kylan!

Snart kommer Linda hem till mig! (hm, om två timmar) Det blir party ikväll! (: Jag har laddat upp med chips, dricka och Toffife! utan toffife är det ingen fest, ingen fest utan toffife helt enkelt.
Juste, jag hittadet ett fint linne som jag unna mig med! Ett lila va dte faktiskt, en liten färg klick i allt det svarta och tråkiga.
Nu ska jag försöka hitta en sladd som man kan koppla in från datorn till tv:n, går det? ( Sofia, jag har för mig att du har gjort det, så att ljudet kom ut ifrån tv:n istället för i datorn. Hör av dig om du vet vad jag menar och berätta hur jag ska gå till väga!) Annars om det inte går får jag bränna ut en hög med skivor.

Men först va det glassen!

over and out
/ LinaBeijer


Kommentarer
Postat av: emina

alltid kul när någon ramlar hahaha! :D

2009-10-09 @ 15:56:08
Postat av: Lina

ojojoj, här har vi en smyg tittare som aldrig kommenterar ;)

2009-10-09 @ 17:05:44
Postat av: soooooooooooofianu

nu har jag precis pratat med dig!

2009-10-09 @ 17:17:18
Postat av: Lina

du va allt lite klämcheck ;)

2009-10-09 @ 17:31:38

Släng in en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0