Innebandy & partystolar

Jag hörde att IBK Lidköping vann mor vårgårda med 7-3, jo man tackar! :D Som ni förstår har jag spelat match idag och det gick ju bra som ni ser. Efter matchen blev jag hemskat sugen på, jag vill egentligen inte säga detta men jag blev hemskt sugen på mcdonald! ( hallå, Lina du jobbar där du borde hata och bli äcklad av det stället), men inte, Lina åker dit på fritiden och smockar i sig mat. Till min tröst va jag faktiskt inte ensam utan Erika va med mig som sälskap. Efter det åkte vi hem för att göra i ordning presenten till Emma. Jag kanske ska berätta att emma fyllde år i veckan och hon skulle ha lite tjej party på kvällen. Och det va mysigt! vi fick tacos till mat, mums vad gott! Jag som älskar mat. Det blev även dans och musik, inte bara dans på golvet utan även på stolar och bord. Är det tjej party så är det! :D
Nu efter ett intensivt letande efter min husnyckel, ligger jag i min varma säng och tänker på allt mellan himmel och gjord. När man är själv hemma på kvällen tänker jag så mycket på tystnaden, jag får för mig att det är en läskig gubbe bakom varje hörn och under min säng och när jag minst anar det kommer han hppa fram och se äcklig ut! Usch vad hemskt, nu sitter jag och skrämmer upp mig själv! Jag tror att min hund hörde mina tankar, för hon kom precis in i mitt rum och la sig vid min säng. Det är allt tur att jag inte är helt ensam, utan har min hund som ett litet stöd.
Nu ska jag släcka lampan och sova.

over and out
/ LinaBeijer

usch, min hund la en fis i mitt rum! fy vad det luktar!

Kommentarer

Släng in en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0