Innebandyhelg!

Nu är en he innebandy helg förbi. Det blev två matcher  helgen. En i lördags och en idag. Lördagens match blev lyckad! vi vann nämligen med 5-7 tror jag. Jag minns inte riktigt. Men jag tror att det va något sånt. Senare på kvällen va jag på bio. Det blev Fame. Jag tyckte inte att den va så värsta bra, eller så var det jag som förväntat mig alldeles för mycket.

Dagen match gick inte något vidare. Vi ställde upp med ett lag med 8 utespelare och en i mål. Trötta blev vi & vi kämpade ända tills domaren blåste. Men det räckte inte hela vägen. En förlust med 1-8 som lika gärna kunde slutat lika. Men otur har man ibland de också.
Just nu sitter jag och studerar spanska. Just det ämnet som jag verkligen hatar mest utav alla. Jag har prov på tisdag, och jag har inte tränat så himla mycket. Men nu för jag nästan panik, för jag inser nu att jag inte kan någonting.
Nu ska jag smyga upp till mitt rum och träna lite mer.

over and out
/ LinaBeijer

Kommentarer
Postat av: erika

Faill, 8-5 vann vi med ;)

2009-10-19 @ 11:01:46
Postat av: Lina

samma sak? ;)

2009-10-20 @ 14:39:15

Släng in en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0