Läxor & Tjatiga mammor

Varför skulle har jag latat mig i början på veckan och skjutit upp mina läxor? Kan någon vara så snäll och svara på denn enkla frågan? Jo, för Lina har haft så mycket annat för sig som är mycket roligare!
Idag har jag testat min nya innebandy skor som jag inhandlade mig igår. Det blev ett par färglada nike skor (: mycket sköna!
Efter skolan och träning, kom Edin och hälsade på mig. Det blev mys framför tv:n och han fastnade med näsan i min Frida tidning. Mh, den kan allt va intressant för killar också visa de det sig.

Nu tjatar min mamma på att jag ska göra i ordning på övervåningen igen. Varför ska mammor alltid tjata? Förstår dom inte att ju mer de tjatar desto längre tid tar det innan allt blir upplockat? oj oj oj, de har mycket att lära.

Nu ska jag åka iväg på ännu ett innebandy pass!

over and out
/ LinaBeijer


Kommentarer
Postat av: soooooooooooofia

mamma har det inte lätt, du plockar ju inte upp varesig hon tjatar eller inte ;)

2009-10-08 @ 07:27:15
Postat av: Lina

2009-10-08 @ 14:41:36
Postat av: [email protected]

hihi, det gör jag visst! förr eller senare! :D

2009-10-08 @ 14:42:25

Släng in en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0