LÖRDAG

Nu har jag precis städat hela huset, puh, jobbigt. Men det va första gången jag gjorde det utan att ha en syster som står och tjatar på en stup i kvarten. Där ser du Sofia, saker blir gjorda utan tjat ;) Men jag saknar allt det där tjatet ifrån dig lite grann. Du kanske kan ringa till mig någon gång i veckan och bara tjata lite? Du kan ju tänka på det iallafall. Men iallafall, Fredags kvällen blev iallafall lyckad tycker jag allt. umgås med sina vänner och alla so man känner, ( lite rim på lördags morgonen skadar aldrig) kanske inte bokstavligt alla som man känner, men en del utav dem :)
Idag står match mot Tibro på schemat. Jag och Soffan är inte lite taggade! En gång för alla ska vi vinna mot Tibro och dessa sur muppar. För det är just va dom är, sura och lite vrånga. Men när dom kommer till Lidköping ska dom få möta glada och vinst inriktade spelare! Men matchen börjar ju inte förens kvart över fem, så det är kanske lite för tidigt att börja tagga redan nu. Men om jag tänkte efter så har jag vart taggad hela veckan, så varför sluta nu?
Jag får hitta något att sysselsätta mig med innan matchen. Just nu känns det som att jag sitter och bara glor på allt som rör sig. Och det är inte speciellt mycket som rör sig i mitt rum vid den här tidpunkten på dygnet. Jag kanske kan gå ut och kratta lite löv? Då blir nog mammsen glad. Jag måste va desperat om jag erbjuder mig själv att kratta löv? Men någon gång måste va den första.
Fast först måste jag hitta något som jag kan äta. Min mage skriker MAAAAAT!

over and out
/ LinaBeijer

Kommentarer
Postat av: sooooooooooooofia

Kankse var för att huset såg ut som ett bombnedslag efter att du haft dina vänner där som du kände dig tvungen att städa?! ;) Kan omöjligt varit så att du bara fick lust att städa hela huset med tanke på att hela huset städas varje torsdag höhö där kom jag på dig! jag saknar inte att tjata, jag tjatar tillräckligt på barnen, ibland känns det som att de är döva! Du och barnen har det gemensamt iallafall.. Ta min kommentar med en nypa salt precis som man får göra med hela mig ;) PUSS

2009-10-11 @ 01:13:10
URL: http://vilseivancouver.blogg.se/
Postat av: Lina

om jag ska va helt ärlig så va det faktiskt mamma som sa att jag skulle städa (a'

dör är jag inte, jag har bara en viss tendens att stänga av öronen (:

2009-10-11 @ 14:14:51

Släng in en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0