nu är det natten

Nu närmar klockan sig fem. Jag har suttit uppe ända tills nu! Det är ju inte riktigt klokt. Det konstiga är att jag inte alls är trött, men soffan börjar gnälla. Precis som ett litet barn när det blir trött. Fast det klart, hon är ju lite mindre än oss andra, så det är ju inte så konstigt. Jag är ju trots allt lite äldre än dom andra. Så jag är ju mycket tuffare och coolare.
Det verkar som att dom ska sova nu, men jag funderar på att spela lite till, men är det kul att sitta uppe själv? Nä, jag tror inte det. Det är nog dags att lägga huvudet på kudden och sova nu.

over and out
/ LinaBeijer

måste bara meddela att min bäddsoffa brast när dom la sig i den nu. ni kanske ska börja tänka lite på vikten kanske?

Kommentarer
Postat av: Soffan

Din jävel!!! Vem var det som sa "Varför gick vi inte och lade oss lite tidigare?" Hmm... Jo DU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-10-28 @ 12:18:23
Postat av: Lina

haha! Soffan... vart fick du luft ifrån? ;)

2009-10-28 @ 19:23:53

Släng in en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0