Parkering & kärringstopp

Nu vill jag bara berätta om min farfyllda bil tur. Det va ett tag sen jag körde, kanske två veckor sådär. Så när jag satte mig bakom ratten va jag faktiskt lite nervös. Men det gick jätte bra till en början. Sen skulle vu köra lite i stan. Jag ska köra ut på en lite större väg och vad händer? Jag får kärring stopp mitt i vägen! Mamma börjar tjoa, jag får panik, det kommer bilar bakom, bilen står still. Mamma börjar skrika och jag har sån panik så jag börjar skratta.. När jag väl får bilen i rullning kör vi mot hjärtberg, nu ska jag parkera också. Jag är ju inmte så van så jag ser inte linjerna så värsta bra, men mamma säger lite till så jag trycker ju såklart på gasen och då gör bilen två jätte hopp! Mamma sitter och stirrar på mig och vad ser hon? En jätte nöjd Lina som gjort sin första parkering INNANFÖR linjerna. Det sprlar väl ingen roll om det blir lite hopp, bara bilen står där den ska?

Nu när jag sitter och ska göra klart min engelska fick jag en stor klump i halsen. Jag saknar min syster så! Men på måndag är det bara två månader kvar till Julafton och det innebär att hon kommer hem om mindre än två månader!

over and out
/ LinaBeijer

Jag hade tänkta att slänga upp lite trevliga bilder. Men det visade sig att allt va borta. Jag fick nästa en hjärtattack när jag såg detta, men min mamma är klyftigare än vad man tror. Hon hade nämligen sparat allt på några skivor. Men jag orkar dock inte lägga in det just nu, så istället får ni en liten mysig bild på ett gammalt träd.

Se och njut!


Kommentarer
Postat av: sooooooooofia

på tal om jul, jag har köpt min första julklapp idag och den är till dig!

2009-10-24 @ 04:16:50
Postat av: Lina

åh, vad är det? :D

2009-10-24 @ 10:49:38

Släng in en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0