Torsdag

Jag kom precis in i värmen. Det är väldigt kallt ute, även fast solen lyser, lite underligt. Jag har börjar gå ut på långa promenader, det har jag aldrig gjort förut! Men det är skönt att gå bland höstens alla möjliga färger. Man hinner tänka på väldigt mycket som jag aldrig skulle hinna tänka på annars.
Idag efter skolan kom Elina och hämtade mig. Hon hade slutat redan klockan tolv, som jag tyckte va orättvist.
Vi åkte iallfall till Henrys, där vi åt lite mat. Jag tog en jätte god pastasallad, medans Elina tog en toast. Vi fick även en god pralin till efterrätt. Eller jag tror att den va god. Jag hann nämligen bara ta en liten bit innan jag tappar min på golvet.. jippie, typiskt LinaBeijer! Senare gick vi runt för att hitta ett par byxor till mig, men jag hade inte riktigt lusten till det så vi åkte och sola istället. Sen satt vi kvar det i säkert 40 minuter och pratade om allt mellan himmel och gjord. Det va skönt att få prata med någon.

Nu sitter jag alltså här hemma. Jag ska snart åka iväg för att träna. Men jag är inte riktigt sugen på det, har inte vart sugen på det på hela veckan. Men nu ska jag ta mig i kragen och röra på fläsket!! Sen blir det mys framför tv:n med någon god mat. Men jag vet inte vad än. Jag får tänka på dte medans jag springer och svettas i rudens gymnastik sal. Nu ska jag springa iväg och byta om!

Jag saknar föresten sol och värme!

over and out
/ LinaBeijer


Kommentarer

Släng in en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0