Tuta & kör!

Nu har jag precis varit utr i regnet oh kört bil!! Hjälp, tänker ni då. Bäst att hålla sig inne i framtiden. Men icke! Det gick hur bra som helst. Tror faktiskt att jag kommer att komma ut på de stora vägarna innan vad min syster gjorde. Det är mitt stora mål. Eller det är mitt enda mål kan man säga (a'
Min mamma kanske blev lite rädd ett antal gånger, men för det mesta va hon rätt lugn. Själv va jag hur lugna som helst, för det mesta. Det va väl ibland som bilen skuttade i väg på sina egna vägar som jag tappade andan.
Men nu ska vi inte hänga upp oss på det som gick dåligt, utan det som gick bra.

Det verkar som att Johanna har bestämt sig för att inte skicka det där nedrans bilderna. Men om jag har tur kanske de kommer snart, då lägger jag upp dem på direkten!
Jag har glömt att säga att jag blivit med en till hund! Ove är nämligen på besök, det har han vart sen i onsdags. En skön liten prick den där Ove. Inte en galenpanna som Vilma, hon skäller ju för ingenting.

Idag har jag även träffat min vän Erika. Efter som det regnat så mycket idag kröp vi ner i sängen och satte på "Tomten är far till alla barnen", lite tidigt att köra igång med jul filmer redan. Men man ska vara beredd i god tid tycker jag!
Nu ska jag cykla till Linda. Vi får de vad det blir ikväll. En hemma kväll, eller ute kväll. Vi får helt enkelt se vad Lidköping har att bjuda på ikväll!

over and out

/ LinaBeijer

Kommentarer
Postat av: monica

Lilla Lina att du har börjat köra bil, nu kanske det är bäst att hålla sig inne.Ja bara skoja det verkar ju gå bra, var försiktig så fixar du det lätt. Kram Monica

2009-10-03 @ 19:24:00
Postat av: Lina

Ja, nu är det bäst att du varnar alla barn att dom ska hålla sig inne ;)

Mamma tyckte att det gick bra för att va första gången :)

2009-10-03 @ 20:17:04

Släng in en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0