Värme & Sol

Ni har väl inte glömt att ställa om klockan? För det gjorde ju såklart jag. Jag har gått tills nu och trott att klockan är halv ett, men den är ju bara halv tolv än.
Jag har ingen aning om vad jag ska göra idag, regnet öser ju bara ner. Pappa har iallafall lovat mig att vi ska åka ut och köra lite bil. Men det tar ju inte hela dagen direkt. Men jag har ett ännu större problem, vad ska jag göra på hela lovet...?! Jag har ingen aning om vad jag kan hitta på! Någon som har något förslag? Jag hade ju hoppats på att jag skulle få åka till lite värme och sol, men icke det.. Jag får väl få tag på ett solarium och låtsas att jag ligger på en varm strand med havets brus i min ipod. Och sen får jag cykla hem i regnet.. inte kul! Nä, nu ska jag gå och fundera på vad jag ska göra med mitt lov.

Over and out
/ LinaBeijer

vad sägs som detta? det skulle inte sitta fel med lite värme och sol
i detta regn. Men denna bilden gör mig bara mer deprimerad.
JAG VILL ÅKA TILL VÄRMEN!


Kommentarer
Postat av: sooooofia

du är alltid välkommen att ta en tripp hit, kanske inte sol o bad men jag skiner likt en sol ;)

2009-10-25 @ 23:56:18
Postat av: Lina

Betalar du min resa, kommer jag mer än gärna :)

2009-10-26 @ 16:10:50

Släng in en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0