vurpa på bowling banan

Nu har jag precis kommit hem ifrån lite Bowling spel med flickorna :) Det började bra för min del, men sen gick det bara rätt ner. Blev allt lite besviken på mig själv. Malin där emot ville utmana banan. Det visade sig att hon sprang ut och trillade rätt på rumpan. Men ingen utav oss andra såg ju detta! skandaaaal! Vi frågade henne om hon kunde göra en repris, men vi insåg att det inte skulle bli lika kul.. Nu ska jag och Linda snart iväg till Nils i Stenhammar, vi får väl se hur långt vi kommer. För ingen utav oss har någon aning om vart han bor. Men det blir en utmaning och vi gillatr utmaningra! :D Men det blir ingen lång kväll för mig idag, för imorn ska Lina åka till Borås med a- laget och spela! :D Det ska bli väldigt kul!

Nu ska jag sticka ner och äta lite tänkte jag.

over and out
/ Lina Beijer

Kommentarer
Postat av: sooooooooooooofia

bowling är inte din starkaste sida...!

2009-10-17 @ 23:55:14
Postat av: Lina

va vet du om detta? :O

2009-10-18 @ 20:42:45

Släng in en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0