Tiden går allt snabbt,

Man kan knappt bestiga övervåningen här hemma, hela hallen är full med kläder, resväskor och andra grejer. Det är knappt att jag kommer in i mitt egna rum.
Sofia springer fram och tillbaka och letar efter olika saker. Det är inte förens nu jag förstår att hon faktiskt flyttar imorn!
Så nu är det den sisat kvällen med syrran i huset. Det bilr mys med god mat och Björn Gustavssons film (har jag bestämt).
Sen får jag väl försöka klämma in lite matte också. Fast det känns faktiskt inte alls inbjudande att sätta sig med den, men gör det någonsin det? Det är väl knappast någon som säger, åh vilken otrsoligt mysig och rolig kväll jag ska ha för jag ska räkna matte! tror inte det va.

Det blir till att läggas sig i rimlig tid ikväll. Jag ska följa med imorn och lämna min syste på flygplatsen. Klockan fyra på morgonen lämnar bilen vältgatan! Har jag någonsin gått upp så tidigt? Jo, jag har nog faktiskt gjort det, men det händer ju inte varje dag precis. Jag är nog en tjej som gärna går och lägger mig vid nio och går upp vid tio nästa morgon.
Nä, nu ska jag sätta på musik på högsta volym så det blir lite fart här!


over and out!
/ LinaBeijer

Kommentarer

Släng in en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0