Geografi & Samtal från utlandet

Nu har jag kommit hem ifrån ett innebandypass.
Äntligen är matte provet klart! Matte boken fick äntligen stanna kvar i skåpet i skolan.  Ingen mer matte hemma varje kväll på ett tag nu. Det känns som ett avslutande kapitel. Men för det blir det ingen lugn och ro på läx fronten. Nu är det Geografi som gäller, har nämligen prov på fredag, så nu är det plugga järnet som gäller!

När man sitter och lyssnar på en härlig låt på Spotify & reklamen börjar, det finns inget som är så irriterande! Och den tar aldrig slut heller. Det finns väl ingen människa som ens bryr sig om den ändå?
Men just nu är jag lite musik brist. Så kom gärna med lite förslag på skön musik (:

Min syster har nu kommit fram till sin familj, hon ligger nog och sover nu för tillfället, men ändå. Klockan är ju bara tjugo över åtta på morgonen än så länge.
Men snart ringer jag och väcker henne om jag inte får reda på hur det är! Jag spricker av nyfikenhet! Jag ska även färska upp erat minne, gå in på www.vilseivancouver.blogg.se & läs om hennes lilla äventyr.
Jag fick reda på att det va 25 grader varmt där?! Alltså, vadå fusk? Varför ska Sverige vara så kallt för?
Nu när jag sitter här så ringer hon i egen hög person! :D
Jag hade så många frågor att ställa, men det blev ett kort samtal efter som det är så himlans dyrt att ringa.

Nu ska jag återvända till min geografi bok, sen ska jag även laga tacos till familjen tänkte jag (mamma & pappa) och senare blir det iväg att träna innebandy igen. Det är mycket just nu, så sätt lite fart nu Lina!

/ LinaBeijer


Den svenska sommaren kan allt va skön den med.


Kommentarer
Postat av: sooooooooofia

nu har jag varit ute och sprungit längs strandpromenaden, puh det var vamrt! älskar dig!

2009-09-23 @ 19:05:13
Postat av: Lina

det kan du behöva (: hihi. sola och bada lite åt mig! Jag älskar dig<3

2009-09-23 @ 22:32:53

Släng in en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0