IdooooL!

jag har haft lite ont om tid idag. så nu blir det bara en snabbis (:
Idag har jag inte bara pluggat, lite förvånade blir ni allt? Utan jag och några utav mina kära vänner cyklade upp till råda och tittade på fotboll, där bla min pojkvän var med och spelade. Sen susade jag hem på min cykel till Idol! :D
det finns inget roligare att titta på när folk skämmer ut sig i tv! Men det är väl det dom vill, synas i tv alltså.

Nu har jag precis pratat med min vän Johanna, som nu mera bor i stockholm. Jag va bara tvungen att ringa och berätta att jag bokat tågbiljetter till nästa helg! Finns det något bätter än att shoppa med sin bästa vän? tror inte det (:

Nu ska jag träna lite mer på mina svenska glosor, sen väntar sängen.

Godnatt!
/ LinaBeijer

Kommentarer

Släng in en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0