plugg = roligt?

Just nu känns mitt liv väldigt enformigt. Eller denna veckan iallafall. Det känns som att jag vaknar, går till skolan, åker till träningen, hem igen och pluggar hjärnet & sen iväg till träningen igen & till sist kryper jag ner i sängen och somnar på sekunden.
Men idag så fick jag lite sällskap i allt pluggande, utav min fantastiska vän Erika. Jag trodde att jag va ensam om att dränka mig i mina skolböcker, men det visade sig att Erika sitter i precis samma situation som jag.
Tänk att pluggandet kan bli så mycket roligare och intressantare när man har någon att tjöta & disskutera med!
Tack Erika för att du gör läxor roligt :D
Nu ska jag återvända till mia skolböcker & snart trampar vi iväg och har ett träningspass på två timmar, Jippie!

Tackåhej!
/LinaBeijer
 


Kommentarer
Postat av: erika

helt sant mke roligare o plugga :D:D:D:D:D:

tack o hej kyss hejhej!

2009-09-16 @ 19:08:04
Postat av: erika

helt sant, pluggande är mke roligare med dig :D:D:D:D

tack o hej kyss på rej!

2009-09-16 @ 19:10:10

Släng in en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0