Regn & Leriga skor

Godkväll!
Nu känner jag att gäspningarna kommer allt oftare(hallå klockan är tjigo över nio?), det kanske är dags att hoppas i sängen snart? Jag känner att denna veckan har verkligen tagit på krafterna. Eller hjärnan börjar iallafall hamna efter lite.

Idag på vårna idrotts lektion gjorde vi det värsta jag vet. orgentering... Och inte nog med det, såklart att det ska regna & det bara vräker ner! Istället för att koncentrera sig på åt vilket håll man skulle åt, så fick man hoppa runt för att inte trampa i någon olämplig ler grop. Så jag och Linda tog beslutet att följa efter alla andra och tro mig, det funkade mycket bättre!
Och självklart så smyger solen fram när vi är klara, så istället blir det en solig höstdag! Det är bland det mysigaste jag vet, när löven faller från träden i fina färger & solen skiner! Även fast man inte har tid att ta en promenad i det fina höstvädret så är det alltid trevligare att titta ut genom fönstret när det är sol ute (:

Imorn så bär det av till storstaden Stockholm för min del! Jag ska nämligen träffa min kära vän Johanna över helgen. Detta har jag sett fram emot ett långt tag :D
Shoppa, Shoppa, Shoppa! kan ju inte bli bättre än så!

Nu ska jag smyga iväg för att packa klart min väska, sen ska jag krypa ner i sängen med min Geografi bok. Prov imorn jippie!

Natti!

/ LinaBeijer


Kommentarer
Postat av: sooooofia

shop until you drop! var rädd om dig i stockholm och lycka till på provet :) älskar dig tusen varv runt jorden och tillbaka igen!!!!!

2009-09-25 @ 04:20:15
Postat av: monica

vilken snygg blogg du har. hoppas att det är lika skönt i stockholm som de e hemma. magnus.

2009-09-25 @ 21:36:16
Postat av: Lina

det va lite blåsigt i stockholm, men annars va allt jätte bra! (:

2009-09-27 @ 19:25:00

Släng in en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0