Tacos & Idol

Äntligen sitter jag i Johannas rum i Stockholm! Efter tre timmar och tjugo minuters tåg resa så är man lite trött.
Johanna mötte mig på stationen som tur va, det blev mycket kramar må jag säga :D
Sen åkte vi pendeltåg till Sollentuna och så va vi framme!
Hennes rum är jätte fint & mysigt, här kommer jag trivas i helgen! (: Jag har även träffat rvå stycken utav hennes kompisar, Emma & Therese, mycket trevliga flickor!
Vi gjorde tacos och tittade på Idol. Här är det inte som hemma, hemma är det bara att vänta tills mamma ropar att maten är klar och sen stoppa in disken i diskmaskinen, här får man laga maten själv och diska för hand, rediga töser!

Men nu ska vi krypa ner i sängen och släcka lampan. Imorn ska vi upp tidigt för Johanna ska tävla (:
Godnatt!

/ LinaBeijer




Hitta en sommar bild på mig & Johanna (: <3


Kommentarer

Släng in en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0