tidiga mornar & shopping

Typiskt, jag åkte iväg vid kvart i åtta för att träna innebandy, men då är det såklart ingen träning och tränaren har inte medelat mig om detta! Det va alltså bara att bege sig hem igen och nu börjar jag inte förens tio över elva.

Jag tänkte berätta lite kort om min härliga helg i Stockholm med min bästa vän! JAg kom ju alltså fram på fredagen. På Lördagen gick vi upp redan halv sju! Johanna skulle springa Lidingö loppet och jag skulle titta på. Lite trögt va det att komma upp, men upp kom jag! Jóhanna va jätte duktig, hon kom 6:a! JAg tror att det va för att jag heja på så himlans bra.
Efter hon hade sprungit va det dags att ge sig av till centrum för shopping! Det blev mycket shopping, fika och mat! Vi gillar mat ifall ni undrar :D
Sen åkte vi hem för lite vila. Johanna somnade och jag tittade på film. Det blev en Indisk resturang på kvällen, mums! Och efter det gick vi för att se flickan som lekte med elden. Mycket bätter än ettan tycker jag!
På söndagen va det mer shopping och mat på schemat. Vid fyra tiden tog jag tåget hem igen. När jag kom hem va jag så trött så jag orkade inte ens äta, det blev sängen och jag skocknade direkt!

Tack Johanna för en bra helg!
Bilderna lägger jag ut ikväll!

over and out,
/ LinaBeijer


Kommentarer
Postat av: mamma

vilken söt blogg du har. Jag ser fram emot att läsa mer- Puss mamma

2009-09-28 @ 21:37:12
Postat av: mamma

Vilken fin blogg du har, Ser fram enot att läsa mer. Puss mamma

2009-09-28 @ 21:39:10
Postat av: Lina

tack mor min!

2009-09-29 @ 11:41:42

Släng in en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0