Städning & Läxor

Ännu en dag avklarad i skolans värld. Idag hade jag tre timmar spanska, är det ens lagligt att ha en så lång lektion? Tror dom att man ens ska klara sig att vara vaken hela lektionen? Kanppast.
Men om lärarna vill ha 25 sovande elever på deras lektioner, så visst. Det är inget jag kan göra något åt.
Lite synd bara att det lägger ut så mycket tid till ingen nytta.

Jag har sjukt mycket att göra idag!
Eftersom jag bytte klass för någon vecka sen så ligger jag ungefär 20 sidor efter i matten och min lärare tycker att det är lämpligt att jag är ikapp på torsdag. Grattis Lina! Din vecka kommer bestå endast utav matte. Inte nog med det. Jag har även en svenska inlämning, engelska glosor & svenska glosor tills på fredag.
Nu ska jag inte klaga mer på mina läxor, men jag hoppas att ni kan tycka lite synd om mig iallafall.
Idag ska jag också hinna med att städa mitt rum. Min mamma har tjatat på mig ett tag nu, så jag får försöka ta tag i detta. Men om det finns någon frivillig så är det bara att säga till (:
Städa är nämligen inte min starkaste sida (även fast det numera ingår i mitt jobb), det blir att jag slänger in kläderna någonstans där dom inte syns. Mycket smidigt, rent och snyggt efter bara några minuter, eller?

Men nu får jag nog sätta fart om jag ska hinna med alla mina sysslor idag!
/ LinaBeijer


Det skulle inte sitta fel med en privat städare.



Kommentarer
Postat av: storasyster

du är bortskämd! det enda du behöver göra är att plocka undan kläderna.... vart är ungdomen påväg???????????? haha

2009-09-15 @ 18:20:59
Postat av: Lina

vart är den påväg tro..?

2009-09-15 @ 21:42:18

Släng in en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0