Söndags stress,

Nu har jag precis kommit hem ifrån jobbet. För er som inte vet så jobbar jag på det fantastiska mc'donalds! Som inte alls är så fantastiskt. Idag så erbjöd de mig hela två timmar och trettio minuters jobb, det blir inte mycket pengar på den korta tiden inte. Då jag istället kunde suttit hemma med näsan i matteboken.
Inte för att det är speciellt roligt, men för min del är det mycket nödvändigt!

För mig är inte söndagar särskilt omtyckta, det är bara en massa läxor & uppgifter som ska göras. Samtidigt som man bara vill krypa ner i soffan framför en mysig film och en kopp varm choklad.
Det går helt enkelt inte att slappna av när man vet att man har skoluppgifter som måste göras.
Resultatet blir att jag inte gör något utav det, ingen film & varm choklad och ännu mindre läxor!
Men nu ska jag faktiskt försöka att sätta mig och räkna några tal i matten.

Tack för mig!
/ LinaBeijer



i'm lovin' it?





Kommentarer
Postat av: storasyster sofia

Ja, söndagar är hemska, skolarbete upp över öronen...! ELER INTE!! haha

2009-09-14 @ 15:25:28
URL: http://vilseivancouver.blogg.se/

Släng in en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0