bank bank bank!

Nu när jag sitter här och försöker bli klok på historian kommer snickar'n och ska banka och ha sig i mitt rum!! Hur ska jag då kunna koncentrerar mig och utföra mina studier på ett bra sätt? Jag har nu fått proppa in mina hörlurar och satt musiken på högsta volym, men är det verkligen en bra lösning? Kan jag verkligen tänka bättre med skrikande röster på högsta volym i mina öron?! hjääääälp.

Men jag tror att jag hitta mig en lösning, jag cyklar hem till samuel för att plugga där.

over and out,
/ LinaBeijer



Kommentarer
Postat av: Soooooooofia

Det är säkert supersmart att cykla hem till Samuel och plugga, du fick säkert såhääääääääääääär mycket pluggat..

2010-04-21 @ 17:17:47
Postat av: Lina

jag fick mer gjort än jag väntat mig!

2010-04-22 @ 07:24:47

Släng in en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0