Elinabästavän 17 år idag! HURRA HURRA HURRA!

Idag vaknade jag i ett annat rum, nämligen Elinas. Eftersom att hon fyller år idag så sjöng vi självklart jätte fint för henne. Av mig fick hon ett halsband som man ska bryta på mitten, så jag fick mig en halva jag med!
Men just nu sitter jag här ensam i hennes rum, alla andra har åkt och jobbat eller gått till skolan. Men eftersom jag börjar halv tio gav jag mig iväg ut på en liten spring tur. Jag måste erkänna att jag inte har känt mig så duktig på väldigt väldigt länge! Jag fick även ett sms ifrån pappa som just nu befinner sig i Kanada hos min syster. Han skrev iallafall att dom hade vart ute och tittat på valar. En gråval tror jag att det va om jag inte minns fel, dom kunde tydligen bli 19 meter långa! Tänka sig att dessa jätte fiskar (eller om dom nu kanske mer klassas som däggdjur, vad vet jag) simmar runt i vårt vatten! En sån vill man dock inte simma på när man är ute på en liten simtur.
Nu ska jag cykla iväg för att utföra lite livräddning i badhuset!
over and out,
take a chill pill.
/ LinaBeijer
Grattis på dig vännen min!


Kommentarer
Postat av: elina!

tack raring! :D

2010-04-08 @ 15:47:46
Postat av: han på två bokstäver...

Du är ju bra på att bryta sönder halsband så, det passar väl dig bra! (;

2010-04-09 @ 16:49:01

Släng in en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0