ÅHHH, NEJ NEJ NEJ!

idag vaknade jag med att ha himla ont i halsen! det kan ju knappast vara mer passande. med tanke på att jag ska spela dm till helgen, är inte halsont det man vill ha i första taget direkt. men idag har jag kurerat mig med honungste och halstabletter (kanske lite för många). i morgon ska jag faktiskt hoppa över träningen, eftersom jag inte vill ta risken att bli ännu sämre till helgen. tänka sig, jag har nästan vart frisk som en nötkärna hela sommaren och självklart kommer det när man minst behöver det. men vad ska man göra åt saken? det är ju inte så att man kan hugga av sig halsen direkt.

men mitt i all denna hals drama kom min älskling hem till mig, plus att han hade med sig ben&jerry's! åh, han tänker allt på mig den gossen!


ett förträffligt snyggt porträtt av min vän johanna! kan det bero på att det är jag själv som kanske har tagit det? nå väl, hon kommer iallafall hem till lidköping över helgen och förhoppningsvis kommer hon till skövde för att kika på när jag spelar innebandy :)

over and out,
/ LinaBeijer

Kommentarer
Postat av: John"Juan"Engberg

Lite plus till mig som var med och köpte glassen!

2010-09-01 @ 23:00:24

Släng in en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0