ännu en dag har gått till sin ända

det va inga större problem med min dator, va bara johannas minneskort som satt kvar och det gjorde tydligen så att inte datorn gick att starta. elektronik, mystiska grejer det där med elektronik. nåja, nog pratat om det. jag har spenderat dagen med min käre pojkvän. vi cykla till birgers för att köpa glass. dock fick jag en väldans mycket större glass än vad samuel fick. är jag snyggare tro?

vid åtta tiden åkte jag iväg för att träna innebandy. vi fick reda på hur lagen kommer att se ut detta året. det kan nog bli bra. vi får hoppas på det bästa.

nu ska jag hoppa in i duschen och sen krypa ner bredvid samuel. imorgon drar vi och lite annat folk iväg till göteborg!

over and out,
/ LinaBeijer


Kommentarer

Släng in en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0