ännu en kväll framför de olympiska spelen

Nu sitter jag och myser i soffan med en kopp te. Pappa gör mig sälskap framför OS. Jag har hunnit se både bra och dåliga saker under mina två timmar framför tv:n. Anja Persson som va så himla nära till ett OS silver kraschar i sista hoppet. Vilken otur hon hade, men samtidigt hade hon en himlans tur som inte tuppade av. Något som va roligt att se va att två svenska damer gick vidare i sprint till semifinal och även Emil Jönsson gick vidare till semifinal. Mycker roligt att se! Kanske har vi chansen till några mer OS medaljer? :D Man kan ju aldrig få för många heller. Jag ångrar så himlans mycket att jag inte tog chanses att åka över till syster min för att titta på de olympiska spelen! Men jag får helt enkelt hoppas på en resa lite senare, kanske kan jag ha en sådan tur att hon bjuder mig på en resa till kanada? Hoppas kan jag alltid göra. SOFIA SE TILL ATT LÄSA DETTA!!!!

over and out,
take a chill pill.
/ LinaBeijer

Kommentarer

Släng in en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0