avundsjuka på hög nivå

Jag satt precis och läste på min systers blogg www.vilseivancouver.blogg.se, & det är helt gaaaalet vad avundsjuk jag blir! Jag funderar starkt på att ta första bästa plan och hälsa på henne! Men tyvärr får jag vänta ett tag till innan det blir av.

Alla hjärtansdag kvällen spenderades iallafall med Malin, en stor mer flaska, polka glass & sommaren med göran. Jag kan helt enkelt inte få nog av den filmen. Som tur är jag inte ensam, utan min vän erika är precis lika galen i den filmen som jag är. På tal om erika, dagen kommer att spenderas med henne efter jag och mammsen vart och tittat på en ny säng till mig. Senare blir det till att åka och träna innebandy.
Efter det får vi se vad kvällen har att bjuda på!

over and out,
take a chill pill.
/ LinaBeijer

Kommentarer

Släng in en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0