datatekniker nästa?

Just nu sitter jag hemma hos min mormor, jag cyklade hit vid elva tiden i snöstormen för att hjälpa henne lite med hennes dator. Jag måste få säga att jag känner mig så teknisk när hon frågar just mig! För en gångs skull får jag känna att jag är bra på datorer! Jag tror att det finns många där ute som läser detta som inte alls håller med mig. För som alla vet så är jag kass, urdålig på datorer! Men som tur är, är det inte så jätte komplicerade saker min kära mormor behöver hjälp med. Idag fick jag hjälpa henne med att lägga in bilder från kameran in till datorn, det ni! Det kan jag iallafall!

jag sitter och tänker lite på min hund, som just nu ligger nedsövd på ett operations bord. Det är nämligen så att hon ska operera bort en tumör som hon har i magen. Usch, stackars hund! Jag sitter och håller alla tummar och tår att allt ska gå bra med henne! och det tror jag att det gör också. Så jag kan noh luta mig tillbaka och slappna av för en gångs skull.

Igår innan jag somnade satte jag på en urmysig film! Snow buddies heter den. Små jätte söta valpar som ska va emd i sån där, hm vad heter det nu då. Hundspann! Iallafall, när jag tittade på den filmen blev jag så hemskt sugen på att skaffa mig fem små valpar. Mamma om du läser detta så går det jätte bra att överraska mig!

over and out,
take a chill pill.
/ LinaBeijer

Kommentarer

Släng in en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0