hur tänker man här?




haha, ja vad ska man säga? Jag tror faktiskt att jag känner igen bilen, eller? Polisen kommer nog få leta ett bra tag för att få tag på rätt bil, eller vad tror ni?

Nu har jag iallfall kommit hem ifrån ett spinning pass. Jobbit ska det va och jobbigt va det. Jag tror att det inte bara va jag ifrån mitt lag som tyckte att det va jobbit. Men det fanns även en tant med på passet som såg ut som att ha det lite besvärligare än oss andra. Men hon kämpade och slet allt hon med. När jag kom innanför dörren möttes jag av en hyper glad hund med tratt! Hon ser lika rolig ut varje gång jag ser henne.

Eftersom att jag är ledig ännu en dag blir det lite mys framför en bra film ikväll och även lite plugg.

over and out,
take a chill pill.
/ LinaBeijer

Kommentarer

Släng in en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0