jag är pratsjuk!

Nu har jag precis kommit hem ifrån älsklingen, det va riktigt mys! Han fick ett halsband av mig, får hoppas på att han blev nöjd med det (: Nu när jag sitter i min säng och tänker efter kom jag på hur mycket jag saknar min elina! Jag har ju inte träffat henne på snart en vecka och har inte pratat skvaller på lika lång tid! Inte konstigt att detta lovet har vart lite segt! Jag har ju ingen att skvallra med! Tänk vad mycket vi har att prata om när hon kommer hem, vi skulle nog kunna sitta i tre timmar utan stopp, helt utan tvekan! Men som tur är kommer hon hem på lördag(tror jag) och då ska vi tjata om allt mellan himmel och jord! Det ser jag fram emot mycket!



Jag såg precis att det snöar ännu mer ute! Är dte inte nog snart? Jag som har suttit och beställt en massa sommarkläder ifrån HM. Känns som att jag är lite fel ute. När jag ser bilderna i katalogen får jag stor lust till att beställa en resa till värmen! Men vem får inte det? Jag få väl helt enkelt stå ut lite till med snön och vänta på tills sommaren kommer. Min syster skulle ha varit hemma nu, hon som verkligen älskar snö. Vi skulle ju faktiskt kunna byta plats, jag åker till våren i vancouver och du åker hem till vintern, vad tycker du om det? Jag tycker att det låter som en fantastisk idè! Nu ska jag springa och byta om inför kvällens händelser!

over and out,
take a chill pill.

Kommentarer

Släng in en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0