ledigheten går mig på nerverna

Jag fick reda på idag att jag är även ledig på fredag. hur ska detta sluta, dom kan lika gärna lägga ner skolan om dom ska fortsätta såhär. Jag har inget som jag kan sysselsätta mig mer längre. Lägg fram ett nysta garn och jag kommer tycka att det är roligt att leka med. Idag har jag iallafall köpt mig en ny dator! Äntligen. Men när jag kom hem och skulle leka med den kunde jag inte koppla upp mig på internet. Då blev jag sur och ville slänga den i väggen, men kom fram till att det skulle va mycket onödigt. Så jag lät den stå kvar i sängen. Jag har även hunnit att träna ett innebandy pass på två timmar. Det va skönt att komma ifrån huset lite.

Nu ska jag lägga mig framför en film med en kopp te och lite choklad innan jag sömnar. Godnatt!

over and out,
take a chill pill.
/ LinaBeijer

Kommentarer

Släng in en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0