OS i vancouver

Jag måste säga att jag är lite besviken på svenskarna i skidskyttet, iallafall än så länge. Jag hade inte orken att sitta och titta längre. Men där emot vann ju svenska damerna matchen i hockey i natt! Det är ju ett plus! :D Kvällen kommer nog fortsatta med att sitta och titta på OS. 23.45 ikväll möter svenska damerna danskarna i curling, detta får man inte missa!

over and out,
take a chill pill.
/ LinaBeijer


                                                     
Juste, jag glömde ju nästan av att skriva att min syster har köpt den ballaste OS tröjan i hela vancouver till mig! Amanda kommer hem med den till mig nästa vecka. Jag kan knappt bärja mig!


Kommentarer

Släng in en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0