Skola stängd även 25/2


vad är detta?! Jag vet inte omm jag ska skratta eller gråta. Hur svårt kan det va att skotta bort lite snö ifrån ett tak? Jag och pappa skottade av vårat på 30 minuter här hemma. Jag blir helt enkelt för rastlör, kommer inte på något som jag kan göra här hemma längre. För läxor har jag tyvärr inga som jag kan göra. Ja, det är nog första gången och sista som ni ser mig skriva att jag vill ha läxor som jag kan göra! Fast jag ska senare åka hem till elina för att göra hennes läxor, jag bad till och med om att få göra dom. Håller jag på att bli sjuk eller? Måste nog be min mamma att prata lite vett i mig.

over and out,
take a chill pill.
/ LinaBeijer

Kommentarer

Släng in en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0