happy valentine's day!

jag, mamma & mormor tog oss en liten tripp till kinnekulle för att fika. & stolt som jag är körde jag hela vägen dit och hem. Måste säga att det börjar ta sig, äben om mamma tycker det eller ej. Men iallafall, vi hämnade på ett mysigt litet fik där allt verkligen va ekologiskt! Det är ju riktigt bra, vi ska skydda våran natur! Så jag tog mig en smörgås som va bakat på ekologiskt mjöl(såklart!). Sen hade dom även en liten klädbutik, ekologiska kläder såklart! Och då slog det mig, jag ska börja köpa ekologiska kläder! Jag började helt enkelt rota omkring bland alla kläder och hittade mig en otroligt snygg tröja! Så nu har jag hängt in mitt första ekologiska plagg i garderoben! Jag är på rätt spår!
Det är ju även alla hjärtansdag idag, kvällen ska spenderas med malin. Det kommer att bli hel mys! Vi ska gå och köpa lite apelsin MER (älska mer). Det tycker jag passar bra på en dag som denna. Det kommer även bli lite mys med familjen. Jag har även fått lite alla hjärtansdag presenter, det ni! Av min älskling fick jag en otroligt söt nalle och ett hjärta som det va choklad i. Choklad kan man aldrig få för mycket av! Av mamma & pappa fick jag ett par riktigt söta små örhängen som såklart va formade som hjärtan & även 300 kronor! Mycket smarriga presenter må jag säga!

Efter jobbet igår, slutade det med att jag & Erika hamnade i tressberg hemma hos Anton. Där det blev poker med mycket trevligt folk! Jag måste ju bara tillägga att jag kom delad etta med Samuel & Erik. Medans Anton åkte ut först, vissa kör ju med lite bättre taktik än andra. Det blev en riktigt mysig kväll med övernattning.

Nu tänker jag plocka fram chokladen & lägga mig framför en riktigt romantisk film!

over and out,
take a chill pill.
/ LinaBeijer


Kommentarer
Postat av: SOOOOOOOOOOOOFIA

mys med familjen.............. jag då?

2010-02-14 @ 18:49:47
Postat av: Lina

du är ju icke hemma :(

2010-02-15 @ 00:21:18

Släng in en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0