se upp för flygande träd!

idag fick jag vakna oroväckandes tidigt, tack vare att städarna kom. Så idag va det bara att stiga upp när klockan stod på 09.15. Såhär på morgonkvisten är det full fart på vältagatn! Eller iallafall på vältgatan 6. Städningen är i full gång, sen kom även dom där gubbarna tillbaka för att ta ner våra träd. När jag sitter och äter frukost ser jag bara hur ett träd fälls på huset!! Jag blev helt till mig, så jag reste mig för att gå ut och fråga vad dom igentligen höll på med. Men när jag öppnat dörren fick jag endast fram ett ; eeh! Så jag stängde helt enkelt dörren igen och satte mig i soffan. Men efter ett tag knackade en gubbe på rutan och jag blev lika rädd denna gången. Jag har kommit fram till att jag är väldigt lätt skrämd! Undra hur jag skulle reagera om jag mötte en kriminell ute på gatan i mörkret. Jag skulel antagligen tuppa av. Men iallafall han berättade för mig att dom hade fällt ett träd på huset. Och då kommer jag på mig själv säga; jotack jag såg det. Men han bad att jag skulle hälsa min pappa detta  så att dom fick diskutera detta. En skvaller maja som jag är kastade jag mig såklart på luren direkt för att säga detta till pappa. Efter det samtalet kunde jag mig lungt sätta mig i soffan igen och titta på TV 4 fakta! En riktigt intressant kanal för övrigt! Tittade på sånna där livräddare på bondi beach, jag har även besökt den stranden. Men iallafall, det va några puckon som drack sig fulla och sen går idioterna i vattnet för att bada!! Vad har man innanför skallbenet då eller? Ibland undrar man faktiskt...

Dagen ser ganska så lugn ut för min del. Jag ska snart cykla iväg till råda för att säga grattis till min pojk. Det är faktiskt så att han fyller 17 år idag!! GRATTIS! Senare på dagen har jag lite att planera inför kvällen. Jag skriver ikväll vad det kan va som jag ska planera. Det blir en överraskning som ni får sitta och suga på lite!

over and out,
take a chill pill.
/ LinaBeijer



lika pigg även såhär på morgonen

Kommentarer

Släng in en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0