17 ÅR!

Idag är det då min födesledag och den va helt toppen! jag har fått så fina sakert så det är helt sjukt! Jag fick nämligen, en peak jacka, en dator, en STOR skål med massor av godis, triss lotter, underkläder, vanliga kläder, pengar och lite smått&gott. Efter skolan kom Samuel<3 hem till mig, av honom fick jag ett jätte fins halsband. Jag kunde inte hålla mig så jag satte på mig det direkt! Efter några timmar kom Elina och Erika och gjorde oss sälskap. Av dessa godingar fick jag ett linne och på detta linne stod det såhär; Världens bästa Lina 17 år Puss & Kram Elina&Erika. Sen när jag vände på det så stod det något mer. Då står det Vi bjuder dig på bio och middag. Kan ju knappast bli mycket mysigare?! Vart får ni allt ifrån? Efter dte kom mormor, Albin, Måns, Monica och Magnus. Mycket mysigt!
Tack för att ni gjorde min födelsedag helt underbar!

over and out,
take a chill pill.
/ LinaBeijer

Kommentarer
Postat av: Mormor

Kul att du tyckte om att vi kom och att du tyckte om presenterna.Du är faktiskt värd varenda en för du är en så go och gullig tjej

2010-01-15 @ 19:01:08
Postat av: Mormor

Kul att du tyckte om att vi kom och att du gillade presenterna.Du är faktiskt värd varenda en för du är en så go och gullig tjej.

2010-01-15 @ 19:08:24
Postat av: Mormor

Kul att du tyckte om att vi kom och att du gillade presenterna.Du är faktiskt värd varenda en för du är en så go och gullig tjej.

2010-01-15 @ 19:11:29
Postat av: Lina

Åh, mormor du anar inte hur glad jag blir!

2010-01-15 @ 20:00:44
Postat av: monica

vi tackar och bugar för att vi fick komma och gratta dig på din dag. Det var mysigt,du är en toppen tjej.kram monica med familj

2010-01-16 @ 22:40:13

Släng in en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0