Gothia cup & äventyr i Göteborg

just nu får jag kämpa för att hålla mig vaken, jag känner mig halvt död. Det va nämligen så att jag, Samuel & Elina hoppade på ett tåg till göteborg tjugo över sex i morses och dte betyder att jag gick upp thugo över fem! det är helt galet att jag ens kom upp ur sängen. Men iallfall, vi gick på dte där tåget, men vi kom inte långt. Om sanningen ska fra, kom vi ingenstans. Tåget hade gått sönder... såklart att det gjorde det, Lina Beijer va ju med på det! Så vi satt helt enkelt där i 40 minuter, men sen hände något och det gick igång! Lite tur hade vi iallfall. Med flera om och men kom vi äntligen fram till göteborg. Nu va det ju då bara den kluriga biten kvar, att hitta till rätt hall där IBK Lidköping p93 skulle spela sin match. Men vi lyckades med det också! Helt otroligt. Efter matchen, som dom tyvärr förlorade åkte vi vidare med laget till deras skola där det sov. Vi såg oss lite omkring, åt och tittade ännu på en match där Lidköping spelade, fast denna gången va det p92 om jag minns rätt. Efter den matchen hade vi inte så mycket att göra. Men då kommer Simon med idèn att åka lite buss. Så vi hoppade helt enkelt på en buss och åkte runt i göteborg. Mycket trevligt må jag säga! med glada miner kom vi lite försenade till samlingen, men vad gör det egentligen? Vi stannade på skolan ett litet tag innan vi insåg att det var dags att börja gå mot tåget som skulle ta oss tillbaka till Lidköping. Vi hittade även tillbaka till C centralen, jag måste då bara tillägga att utan mig hade dom aldrig klarat sig i denna stora stad ;) ( detta skriver jag bara för att jag ska få upp mitt självförtroende lite extra mycket). Trötta men glada satte vi oss på tåget hem. 

Nu ligger jag i min säng, helt utslagen efter denna långa dag. Men jag har haft hemskt roligt och det tackar jag för! Nu ska jag stänga ner datorn och krypa ner i min säng.

over and out,
take a chill pill
/ LinaBeijer


Kommentarer

Släng in en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0