Jag säger bara äntligen helg!

Nu va det helg igen! Tack gode gud för det, vem vet vad som kunnat hända om jag hade gått en dag till i skolan. Det hade slutat som en pannkaka kanske?
Igår va städarna här & då frågar gubben mig en massa frågor om syster min i Kanada. Såklart att jag svarar snällt på dessa frågor. Men när dom åkt så hände det något konstigt. Jag fick en sån hemsk saknad i magen efter henne. Tårarna bara sprutade ut, jag fick helt enkelt inte stopp på dom. Jag gick och la mig i sängen med min ipod och mina nya hörlurar som jag fick utav henne i present. Då blev allt mycket bättre igen. Man kan undra vad det är som håller på att hända med mig igentligen, jag håller väl inte på att bli knäpp?

over and out,
take a chill pill.
/ LinaBeijer


Du är ganska så saknad måste jag säga!

Kommentarer
Postat av: Soooooooooofia

Nej, usch vad ledsen jag blir när du gråter! Jag saknar dig också, speciellt idag för att det är söndag och alldeles grått ute. Kom och hälsa på mig för guds skull!!!

2010-02-01 @ 04:43:33

Släng in en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0